?اعلام آمادگی نمایندگان خانه روانشناسان برای گام های جدید?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (هنوز رای داده نشده)
Loading...

جلسه نمایندگان خانه روانشناسان و مشاوران استان فارس روز جمعه,مورخ ۹۸/۴/۷ در واحد آموزش خانه روانشناسان برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر محمد مظفری سرپرست خانه روانشناسان و مشاوران و سایر نمایندگان, در جهت سازماندهی اهداف و حمایت های خانه از اعضاء صورت گرفت.
محمد مظفری ضمن اشاره به فعالیت‌ و برنامه‌های عملیاتی و حمایت‌ خانه از اعضاء اذعان داشت: خانه روانشناسان با رویکردی جامعه محور در حال حاضر, در ۳۱ استان در حال فعالیت می باشد.
وی متذکر شد: امروزه با منعقد کردن قرارداد و تفاهم نامه های متعدد با ارگان هاو رسانه های مربوطه در جهت برقراری یک پل حمایتی برای جامعه روانشناسی هستیم.
داریوش یوسفی مسئول امور شهرستانها ضمن ارائه گزارش از عملکردهای انجام شده,برپیگیری های لازم در جهت ارتقاء فعالیت های شهرستان سپیدان تاکیدکرد.

دکتر علی اصغر حبیبی نماینده خانه روانشناسان شهر صدرا با اشاره به روند تشکیل خانه و امور مرتبط با آن در این شعب از تعامل ثمربخش با ارگان ها خبرداد.

سانازچراغی نماینده خانه در شهرستان سپیدان در باب تأسیس شعب خانه در این شهرستان و فعال بودن دانشجویان و عوامل آن اطلاع رسانی کرد.
همچنین دکتر طوبا پیرو مسئول موسسه مشاوره و خدمات پرستاری برنا در جهت همکاری خود با خانه روانشناسان و مشاوران, اعلام آمادگی کرد.
در آخر سرپرست خانه روان شناسان تصریح کرد: اهداف ما متمرکز بر ارتقای جامعه وسلامت بیشتر وبهتر می باشد. واولویت با کسانی است که ما را در این راستا حمایت کرده و رها نکنند.
✨اتاق خبر خانه روانشناسان ومشاوران استان فارس✨?

راه آسان تری برای ارتباط با کاربرانمان پیدا کرده ایم :)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین محصولات و خدمات خانه روانشناسان فارس

No products found which match your selection.